SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli masz do nas jakieś pytania, możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem: biuro@paxis.pl (odpowiadamy od poniedziałku do piątku, w godz. 07:00 – 17:00) lub

zadzwonić pod numer +48 609 423 701 (od poniedziałku do piątku, w godz. 07:00 – 15:00)

NASZ ADRES

PAXIS Mateusz Olejnik

Felicjana Sławoja Składkowskiego 11,
09-530 Gąbin

NIP: 7742970217 
REGON: 146687334 

MOŻESZ TEŻ SKORZYSTAĆ Z FORMULARZA

FAQ - często zadawane pytania

Zamówienia

Tylko zamówienia złożone bezpośrednio na naszej stronie wpadają do bazy zamówień, skąd nasz zespół czerpie wszystkie niezbędne informacje dotyczące Twojego zamówienia. Wszystkie inne kanały komunikacji służą jedynie fachowej pomocy, której staramy się Wam udzielać tak szybko, jak to możliwe.

Tak, dodaj wybrany produkt do koszyka i przejdź do wybierania kolejnych produktów. Gdy będziesz miał już wszystko czego potrzebujesz, przejdź do koszyka na następnie do realizacji zamówienia.

Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta.

Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany automatyczny e-mail z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder SPAM, a w razie potrzeby skontaktuj się z nami.

Po przygotowaniu i spakowaniu zamówienia wyślemy Ci na maila link do śledzenia.

Aby zmienić lub anulować zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Tak! W tym momencie na stronie działają dwa automatyczne rabaty naliczą się w koszyku zamówienia:

  1. Przekraczając 500 zł wartości produktów otrzymasz 5% rabat.
  2. Przekraczając 1000 zł wartości produktów otrzymasz 10% rabat.

Przy większych zamówieniach rabat ustalany jest indywidualnie.

Faktury

Tak, do każdego zamówienia możemy wystawić fakturę VAT.
Należy pamiętać o zaznaczeniu tej opcji podczas składania zamówienia lub poinformować nas jak najszybciej jeżeli o tym zapomniałaś/eś.

Do momentu wysłania Twojego prezentu możemy wprowadzić dowolne zmiany na fakturze. W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą maila lub telefonicznie.

Faktury przeygotowywujemy w formie papierowej i dołączamy do zamówienia w paczce.

Tak, jeśli chcesz otrzymać fakturę proforma składając zamówienie zostaw nam taką wiadomość w polu Uwagi do zamówienia podczas składania zamówienia, a następnie wybierz Przelewy24, i nie opłacaj zamówienia. Zamówienia pojawi się u nas w systemie, a my wyślemy na maila fakturę.

Dostawa i płatności

Koszty dostawy zależą od wybranej formy wysyłki, płatności i wartości zamówienia.

Szczegółowy cennik znajduje się w dostawa i płatności.

Darmowa wysyłka jest dostępna dla zamówień w których wartość produktów przekracza 99 zł.

Z wyłączeniem płatności przy odbiorze.

Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia.
Konkretny czas jest wysyłki widoczny jest przy produkcie oraz przy składaniu zamówienia.

 

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Przyjmujemy płatności:

  • Płatności online (Przelewy24,  Blik)
  • Płatności odroczone (PayPo)
  • Płatności przy odbiorze
  • Płatność na termin (przy fakturach) ustalane indywidualnie

Nie, wysyłamy paczki wyłączenie na terenie Polski.

Niestety nasza moc nie sięga tak daleko. Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku. Na szczęście większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie paczki na stronie kuriera . Pamiętaj, że link może być aktywny dopiero w godzinach wieczornych.

Zwroty i reklamacje

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta
(produkty z personalizacją czyli z umieszczonymi własnymi tekstami lub grafikami).

Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu.

Informacje o zwrotach znajdziesz w zakładce Zwroty.

 

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony skontaktuj się mailowo z naszym biurem obsługi klienta. Do maila załącz zdjęcie ukazujące wadę produktu oraz podaj numer zamówienia w tytule wiadomości.

Zwrot kosztów otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Shopping Cart